Då var de dags o skiva av sig igen.. efter en lång stund ro!!

 

Så då e man ensam o tom.. fösta gången  på riktigt länge ja inte har en aning om vad han gör. Han har åkt för att jobba i sthlm, helt sjuk att det kan få mig och känna mig så här. Oron bara sprider sig i kroppen och jag har faktiskt ingen aning om vad han gör han kan vara och festa knarka eller så kanske han är i famnen på en annan. Inte konstigt att de finns psykiskt sjuka människor, vi är inte emuna mot något alls. Att man kan bli så pass beroende av en annans människas liv och vara tvungna till att ha den kollen för att faktiskt vara lugn. Han har inte ens försökt att ringa mig bara få korta sms. När jag sa detta till min väninna så hör ja en suck och hör hon säga jag trodde verkligen inte detta om dig att du DU av alla mina vänner har hamnat i detta förhållande men så lite pli på din kille att du inte har lärt honom bättre. Det gjorde ont och höra. För några år sen så kunde ja höra mig själv säga jag för står inte såna tjejer, men nu förstår ja dom mer än väl, Nu är jag en sådan tjej. Som stannar hos någon som inte förtjänar de. Han tar mig förgivet och de tar koll på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0