Syskon kärlek

Bråka med min stora syster idag.. Hon kan får mig och bli så arg så jag vet inte var ja ska ta vägen med all min ilska vi är nu vuxna och kanske borde kunna lösa konflikter på ett smidigt sätt.. men är de någon som vet vilken punkt man ska trycka på så är det hon..


Hon kan vara så elak och egoistiskt så att ja inte kan beskriva det med ord men de sårar mig så fruktansvärt. Och jag försöker förklara för henne lite fin känsligt men hon har aldrig riktigt förstått vad ja menar.. Istället börjar hon med attityd >>> Jag är äldre har varit med om mer och där med vet bättre även om det inte har något med erfarenhet att göra . Men hon är så sjukt bra på att snacka omkull en så till slut tror man att hon faktiskt vet bäst. Men när man tänker närmare på saken så tycker ja fortfarande att hon inte har det men då orkar ja inte bråka mera utan låter det rinna ut i sanden.. Så går det i en rund ring och ja vet inte vad ja ska göra för att får henne att förstå att man måste tänka på andra människor i sin omgivning inte bara sig själv.. Gud detta låter så löjligt så ja vet inte ens fall ja borde publicera de.. Men varför ska ja bry mig egentligen..Det är säkert någon annan som har känt likadant eller känner som kanske behöver se att så är de inte bara hos dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0