Livet är en gåta!

 

Jag tror inte det är meningen att man ska förstå allt som händer här i livet. Det ska vara som en berg och dal bana. Man ska gå igenom mycket tuffa perioder i sitt liv för att sedan uppskatta dom få lyckliga stunderna. Man ska hela tiden kräva mer av livet och kämpa för att få så många lyckliga dagar som det bara går.


Men ibland är det tufft och man vill bara säga stop nu räcker det jag orkar inte mer! Det är då man bör tänka på alla bra stunder i sitt liv och lyfta på huvudet sträcka på ryggen och säga till sig själv det blir bättre snart. Jag är en stark människa som kan klara värre saker än detta, jag tänker inte ge upp!


Det är bara du själv som väljer vilken väg du ska ta


Kommentarer
Postat av: Donna

helt rätt

2009-11-24 @ 20:03:20
URL: http://donnadobrinic.blogg.se/
Postat av: suli

Hej,kikade förbi här. Det var "kloka" ord. ha en fin kväll :)

2009-11-29 @ 16:53:10
URL: http://suli.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0