Förlorad



Jag är så förvirrad just nu…

 

Jag litar inte på honom jag tror hela tiden han gör något han inte bör..

 

Jag blir tockig nu när han inte har någon mobiltelefon jag kan inte nå honom när jag vill för att..  Ja! tyvärr kontrollera honom men vad ska jag göra? Jag kan inte på något annat sätt detta är mitt sätt att hantera situationen.

 

Jag trodde aldrig jag skulle bli så här och jag märkte inte ens när jag blev de.

 

Jag har till och med hans lösen till allt och var inte på hans face här om dan gissa vem som ville adda honom som vän..

 

Allt bara koka inom mig jag ville strypa henne och ja börja till och med skriva ett mail till henne men jag stoppa mig själv.. hon ska inte veta hur jävla patetisk jag är.. patetisk japp det räta ordet för mig just nu…

Jag tror skillnaden mellan killar och tjejer är det att vi säger vad vi så att säga kräver av en kille och det är sällan en kille berättar det utan han istället visar och vi fattar. Med vetet eller omedvetet vi gör ju inte det som han en gång har reagerat negativt på eller?

Så är det i alla fall i mitt fall och det får mig att känna mig som en gammal tjat mara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0