Vad är det?


Han kom hem sent igår kväll ca 21 tiden och jag var ej hemma då för jag höll på att bli knäpp av att sitta hemma så stack ut en runda. Vi har inte pratat än men ja såg precis ett mail av honom som han hade skrivit innan han kom hem. Där han bara skrev kort att allt är ok och han har gjort något dumt… och ett förlåt räcker inte. Men han ligger i kvider i sängen sen i jag vakna kl 7 i morse för jag inte kan sova av alla tankar. Känner på mig att han kommer säga nåt jag egentligen inte vill höra. Det gör ont i hela kroppen så rädd är jag. Är detta slutet? Kommer han säga det som kommer ta knäcken på mig så jag inte kommer orka mera. Har han varit med någon annan? Alla frågor bara cirkulerar i huvet på mig men han vill inte prata nu och ja vågar inte tvinga han för jag vet inte fall ja är redo för att höra på vad han ska säga. Känner hur hatet bara sprider sig i hela kroppen jag mår illa. Klumpen som sitter i halsen håller på att strypa mig känns de som det är verkligen jobbigt och andas inte ens mina cigaretter hjälper mig. Jag vet inte vad ja ska göra. Att skriva här funkar tydligen inte i heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0