Mamma protesterar

 

Hon vet nu om att han har slösat alla sina pengar och hon blev ja jag vet inte förbanad ledsen frustrerad. Hon sa att hon inte vill att jag ska göra slut med honom.. att ja måste tänka mer på mig själv att han inget bra för mig.. Det gjorde så ont och höra jag vill ju att hon ska tycka om honom att dom ska komma bra överens. Jag vet att hon tycker han är en fin kille egentligen men detta gick över henne. Men ja vill inte jag vill vara med honom jag älskar ju honom och vill hjälpa honom jag tror på honom. Jag tror att vi kan vara lyckliga att det finns en ljus framtid.

 

Han mår verkligen inte bra efter allt som har hänt och han önska han hade de ogjort.. När vi prata och han var så ledsen så sa han att allt han gör bara förstörs han vill bra men han gör fel.

 

Jag vill inte höra henne säga det igen.. jag blir så irriterad på henne fattar hon inte att det beslutet tillhör mig det är tyvärr inget hon kan ändra på. Ju mer negativt ja hör om honom desto mindre vill ja prata om honom. Varför kan man inte bara bli stöttad det är jobbigt för mig med jag vill inte ha de så men det innebär inte att jag inte vill ha honom. Man kan inte bara smita från sina problem man måste lösa dom. Har ja problem med honom så får ja lösa det med honom. Den lättaste vägen är inte allti den bästa.. fast i detta fallet hade inte att lämna honom varit lätt

 

När vi bråka sa ja en hel del taskiga saker till honom som måste ha sårat honom rejält men allt var sanning så de finns inget och ta tillbaka.. jag hoppas han tog åt sig dom till sin förmån. Ibland måste man säga taskiga saker för att han ska förstå visst ja hade kunnat säga det på ett bättre sätt men under frustrationen bara skrek ja ut de. Men ja förklara sen att ja bara sa de för ja bryr mig om honom.


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Oj det verkar som en jobbig situation du går genom... Får man fråga vad det är som har hänt? ..



Sv: Tack. du har säkert någon annan superbra talang!

2009-12-09 @ 12:15:20
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0