Kom hem!


Här sitter jag som en jävla idiot och har inte den blekaste vart han är någonstans. Han har inte fått för sig och höra av sig i heller så ja vet inte ens fall han mår bara eller han kanske har farit illa och ingen telefon har han ja kan ringa till.. Han kompis som har var med igår kväll ringde precis och ville prata med honom och han sa att dom skildes vid 5 tiden men han kom inte hem. Jag har pratat med hans pappa och dom verkar inte bry sig speciellt mycket dom sa bara ja det var ju inte bra du kan väl säga till när han kommer hem igen typ.


Jag vet inte fall jag orkar mera jag vill inte ha det så här jag går från fönster till fönster och hoppas på att han ska komma gåendes men ingen *namn* där. Men han kanske sover gott hos någon annan och skiter fullständigt i mig han är ju trots allt sjuk och jag vet inte riktigt vad ja ska kalla det men ibland så stängs hans känslor av helt när det blir för jobbigt för honom så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0