Klump i magen



Jag har nog värdens största klump i magen jag kan inte sluta tänka på allt som har hänt eller vad som kommer hända. Jag orkar inte tänka på det mera det e för jobbigt men det går inte sluta försöker ha någon sysselsättning hela tiden men det funkar bara en stund sen kan ja inte koncentrera mig mer på det jag gör. Ser också på honom att han tänker på allt hela tiden men vi pratar inte om det ingen orkar väl inte ta upp det. Han har väl fattat att mamma inte är så positivt inställd till honom och de tynger honom. Men han kan ju inte få de ogjort nu är frågar bara fall han kommer göra något i rätt riktning.


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Oj heregud. Jag vet inte vad jag ska svara. Knark är en så jävla svår grej. 10 på en dag? Då har han problem... Jag hoppas det löser sig för er. (Eller för honom iaf, att han kommer ur det. om han gör det)

Hoppas det löser sig för dig med det kan inte vara lätt att gå runt och känna som du gör

2009-12-11 @ 23:24:13
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0