Hur gör jag?



Allt är bara jobbigt nu.. jag vet inte men de känns som att han inte vill med mig längre.. visst omständigheterna är inte dom bästa och de kan vara de som gör att ja känner så..

 

Vi bor hemma hos mamma utan att vi vill men de finns inga möjligheter till att flytta.. Verken jag eller han har en fast inkomst och då är det rent av omöjligt att få en lägenhet. Och efter allt som har hänt så vill mamma inte att han bor kvar och ja förstår henne. Men var ska han ta vägen han föräldrarna är ju som dom är så ditt kan han inte vända sig. Inga vänner som han kan ta tak hos antingen bor dom med sin tjej eller fortfarande hemma eller så bor dom ex antal mil här ifrån. Vart ska vi vända oss?  För att få pengar av soc till en lägenhet så måsta man ha en men har man ingen fast inkomst får man ingen lägenhet. Men ja tänkte ja skulle gå ditt och snacka med dom och se vad dom säger. Jag är tillräckligt gammal för att min mamma inte ska behöva ha mig under sitt tak och hon ska inte behöva försörja mig och må dåligt av mina problem. Hon kicka ut pappa för att få lugn och ro och nu så kommer ja här och skappar problem .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hur e det med dig? hoppas allt e bra med dig.

2009-12-18 @ 23:40:33
URL: http://donnadobrinic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej det va ett tag sen jag prata med dig. Undrar bara hur du mår och har det. Hoppas allt e bra med dig.

2010-01-12 @ 00:10:10
URL: http://donnadobrinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0