Deprimerad

Jag blir så deprimerad av alla dessa mörka dagar så att jag vet inte vad ja ska göra med mig själv. Jag har inget jobb och alla andra jobbar så de ända jag gör är och sitter hemma nästan hela tiden. Jag orkar nästan ingenting längred. Har pyntat lite här hemma så att det ska bli lite mysigare i alla fall. Om jag inte hittar ett jobb snart så kommer ja bli tokig och det är väl ingen som vill de så ge mig ett jobb nuuuu!!!

 

Min pojkvän jobbar nästan hela tiden nu har han 3 jobb kan man väl säga han hjälper sin kompis med och öppna upp de nya stället sen har han ett julbord i helgen som han har på sitt egna håll sen så har han ju de där vanliga kock jobbet. så jag träffar inte han i heller så mycket. Ska bli kul på syrrans födelsedags fest nu i helgen i alla fall om inte dom vuxna är kul så har ja syrrans gud dotter som är fylld men så underbar positiv energi så ska försöka bli smittad av henne :)..

 

Och terapin har börja med har ju gått åt pip svängen för de hinner han helt enkelt inte med som ja anade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0